HTML

Életünk, vagy életem???...

Talán rólam szól, talán egy kicsit rólad is. De mindenesetre a napjaim, perceim boldog élményeim vannak benne :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

itthonülös

2008.11.15. 13:17 princhausbianca

Ittonülös, tanulos, takarítos nap. ÉS persze semmit nem csinálos, ez a legjobb szórakozás. MErt őké tanulni kell, de szívesen tanulok, és szívesen takarítok. Már majdnem egy egész fél nap telt el :) és már tudom a németet, és lassan tudni fogom, az irodalamat és a törit is :).Ugye milyen pro vagyok :):). Elfelejtettem mesélni, hogy tegnap kaptam egy wall-es alátétett, oké tudom hogy 15 éves vagyok de hát ez nagyon aranyos volt :) és nagyon tetszet :). Egyépként meg szerintem magának a történetnek nagyon érdekes mondanivalója van. Szóval nem hülyeség a mese :) NEm tudom, hogy tanltátok ti már az eposzi kellékeket, de ha nem akor ajánlom, hogy ne is tanuljátok mert hülyeség, unalmas, nincs értelme semminek, meg alapból utálom a görögök irodalmár és most azt vesszük, szóval nem a legjobbak az irodalom óráink :) :P MA még szerintem vagyis lehetséges, hogy megyek be városba de ez még egyáltalán nem biztos :P Aztán még ki kéne takarítanom, meg ugye a tanulás :) mert holnap megyünk anyum tesójához, és ott van az unokaöcsém :) és hát ő le fog fárasztani eléggé :) Hétfö napom, meg elég hosszú lesz, mert, hogy elmegyek a suliba lesz 7 órán :) persze ebböl kettő nem lesz megtartva normálisna hál istenek aztán sietek 3-ra tornára, addig meg heylre kell rakni az érzéseimet, mert egyik alkalommal leestem a szekrényről igy fejre szóval :( De nem baj, holnap nagyon jol lesz :) Aztán utána lesz fél órám arra, hogy elkészüljek mer lesz a haloweenos party jujj :) és én erdei manónak fogok beöltözni :P jovan Bianca ez a te szinted :) Aztán edzésem van fél 7-től de szerintem csak 7 re vagy fél 8 ra fogok beesni, nem baj az is jó lesz úgy :). Szóval meglesz a napom , az nap amikro nagyon jó és mivelhogy, szeretem azokat a napokat amikor minden pörög, ezért jo lesz, de megyek tanulni :) Változik a hangulatom mindig :).Ezt tapasztaljátok ugye??!!

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: napjaim tanulás rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://princhausbianca.blog.hu/api/trackback/id/tr68770222

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:19

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása