HTML

Életünk, vagy életem???...

Talán rólam szól, talán egy kicsit rólad is. De mindenesetre a napjaim, perceim boldog élményeim vannak benne :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Talán

2008.11.16. 09:25 princhausbianca

Tegnap este ,megnéztem a megasztárt, és nekem nagyon tetszet, mert olyan érdekes, hogy duett énekelet, aztán nekem minidg tetszik a végén a búcsúszám, az olyan jól meg van csinálva, és minidg sírok rajta, és néha az álmomat én is odaképzelem a nagy táncosi álmomat :) mert hát fantasztikus, nekem nagyon nagyon tetszik:) Lassan mindent meg tudtam tanulni, azt a hülye németet is meg a többit :):P Szóval mára marad a takarítás :) Jajj a kedvenc dolgom :) Holnap meg suli, szóval fasza lesz :) összeszedem majd magam azért edzésre, hogy odaérjek, most anyáék mennek el a Krisztiékhez ahova nekem is kéne, de nem fogok szerintem, most berakom a megasztár zenéjit és jó lesz...

Szólj hozzá!

Címkék: német edzés tanulás

A bejegyzés trackback címe:

https://princhausbianca.blog.hu/api/trackback/id/tr9771439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása